Leapsă de la În răspăr – lucrurile care îmi plac


Am primit de la În răspăr o leapsă– să fac o lista cu lucrurile care îmi plac /nu îmi plac. Grea sarcină. La o primă vedere pot însira ceva, dar se pune problema care sunt lucrurile demne de menţionat, apoi sunt multe aspecte în zona gri.

Îmi plac (într-o ordine aleatorie) :
– pipele bent, tutunurile aromate de calitate şi accesoriile pipei (brichete speciale, tabachere din argint, port-pipele din piele s.a.) ;
– vinul rosu sec, vinul de porto, vinurile ungureşti de Tokaj ;
– pescuitul (pe care însa nu îl mai practic, căci în ţara noastă mănoasă, pentru a prinde un biban ai nevoie de satelit pentru a-l localiza, altfel prinzi doar fantomele peştilor ce au trăit cândva în balta cu pricina) ;
– pantofii, costumele, cămăşile, servietele şi trenciurile (stil Humphrey Bogart);
– alchimia (şi pleiada de stiinţe oculte) ;
– arhitectura (sec XVIII -începutul secolului XX) ;
– istoria, ceva literatură şi filosofie ;
– senzaţiile si sentimentele după o mare reuşită ;
– Sinaia, câte ceva din marile oraşede la noi (zonele vechi), bulevardul Saint-Michel, despre oraşele Europei civilizate nu amintesc, căci este inutil (şi dureros)
– muzica simfonică şi anii 70-90 din muzica modernă ( asta nu înseamnă că nu găsesc piese frumoase în afara acestei perioade) ;
– sistemele audio hi-fi ( muzica ascultată în conditiile unui asemenea sistem capată o alta dimensiune) ;
– marea si pădurile ( atâta vreme cât or mai rezista, dupa care beneficiarii defrişărilor se vor muta în locatii mai placute, iar noi ne vom uita la discovery )
Ar mai fi, dar ma opresc aici.

Nu imi plac:
La această rubrică sunt multe si urâte lucruri de zis, rezumând – mizeria umană.

P.S. Trasmit aceasta leapsa lui Cinabru, meteorologului si lui mariafloricica.

4 comentarii la “Leapsă de la În răspăr – lucrurile care îmi plac

  1. inraspar spune:

    Lascaris,subscriu la argintarie (nu doar tabachere), cu pescuitul m-am jucat la o vartsta frageda(apoi nu am mai avut ocazia),costume si camasi (serviete si trenciuri ti le las),fac anumite alegeri in domeniile mentionate,San-Michel (pentru Gibert…), din muzica simfonica iar alegeri …Cu mizeria umana m-ai zapacit,zici ca-i vreun ciclu balzacian…

  2. Cinabru spune:

    Multumesc. Va mai dura un pic, dar promit sa raspund. Fain raspuns, ne potrivim la destule lucruri. Ceea ce io zic totusi ca e de bine.

  3. lascaris spune:

    E de bine ca suntem mai multi in aceeasi galeata.

Lasă un răspuns

