Am revenit


După o perioadă agitată revin in mediul virtual şi readuc la viaţă acest blog prăfuit în uitare.

Aflat în punctul culminant al unei confruntări pentru care m-am pregătit în jur de un an, dincolo de epuizare şi disperare, la limita între normalitate şi nebunie, am scris rândurile din postarea anterioara. Eu nu scriu versuri, nici măcar nu prea citesc poezie (nu am starea sufleteasca necesară), dar la acel moment am simţit nevoia să mă exprim astfel.

Îmi trag încă sufletul, însă promit să revin cu un şir de postări în care voi spune multe lucruri – pentru mine foarte importante.

Este greu să descriu exact cum mă simt, cele doua tablouri o fac mai bine : Intoarcerea acasa de Rudolf Ernst, respectiv  Edward Robert Hughes.

9 comentarii la “Am revenit

  1. Bine ai revenit şi sper că a meritat „pregătirea” pentru „confruntarea” de care ai avut parte! Şi eu am părăsit media virtuală, dar am revenit… bănuiesc ce ai experimentat…🙂

  2. lascaris spune:

    Ei bine MG, exact aia am experimentat si doare cumplit. Revin cu detalii, multe detalii.

  3. Liviu Drugă spune:

    Astept postarile!🙂 Bun revenit!

  4. Humidor spune:

    Bine ai revenit! Astept cu nerabdare continuarea.

  5. lascaris spune:

    Bine v-am gasit.

  6. we spune:

    lascaris, great! ai invins dihania cu mai multe capete si mai multe voci?

    am verificat settings-urile mele si ar tb. sa fii capabil sa lasi comment.

  7. lascaris spune:

    elfule, nu stiu inca daca am biruit dihania. dar voi afla in curand.

  8. Dar ce s-a intamplat in toamna 2010 asa de grav in blogosfera romaneasca de te-a descumpanit asa de tare ?

    Multumesc pentru tablouri. Sunt minunate. (Al doilea mi se pare mai romantic-visator, primul mai documentar, insa tot romantat.) Nu stiam de acest pictor austriac Rudolf Ernst, (nici nu are pagina in limba engleza pe wikipedia…ma mir), iar de Edward Robert Hughes uitasem.

  9. lascaris spune:

    Nu s-a intamplat nimic, por si simplu in 2010 am invatat cu sarg pt admiterrea in barou si pt o lunga perioada nu am mai postat nimic (in 2010)

Lasă un răspuns

