Sweet Vanilla Honeydew


Este un tutun pe care l-am cumparat in urma cu ceva ani in urma intr-o vacanta. Nu l-am desfacut atunci, ci mult mai tarziu, cand m-am reapucat sa fumez pipa.

Producător – Dan Tobacco

La desfacerea pachetului te întâmpină un miros plăcut de prajituri cu vanilie. Imediat după deschidere am crezut că am găsit tutunul cu vanile desăvârşit.

Amestecul constă în virginii la care se adaugă ceva firişoare de cavendish (dacă ţin eu bine minte).

Taietura – ribbon cut

Aprinderea decurge fără probleme deosebite.

Prima impresie este bună, însă pe măsură ce fumam simţeam că ceva nu este chiar aşa cum mă steptam. Aromele delicioase se pierd treptat şi există riscul unor uşoare ciupituri.

Sweet Vanilla Honeydew este un tutun corect, pe care l-aş mai fuma, însă nu unul după care să tânjesc. Sigur, însă, nu voi uita contextul în care l-am cumpărat..

12 comentarii la “Sweet Vanilla Honeydew

  1. Cinabru spune:

    Interesant. In ultimul timp m-am naravit iar la aromatice usoare, dar dupa experienta Stanwell Vanilla sunt reticent la tot ce are in descriere vanilie. Dar acesta parca ar merita incercat.

  2. lascaris spune:

    Bine ai revenit Cinabru. Am fumat si Stanwell Vanilla – miroase artificial. Sweet Vanilla Honeydew este un aromatic mult mai bun. Ce se intapla cu blogul tau, l-ai lasat in amortire.

  3. Amariei Stefan spune:

    Salut !!! Ti-am citit sfaturile tale despre examenul de intrare in profesia de avocat!!! Am dat si eu in noiembrie insa am fost respins!!1 Am nevoie de ajutorul tau !!!Idul meu este acmilan_nutu@yahoo.com

  4. impricinatul spune:

    putin cam offtopic, scuze: dar TROOST, din acela la pechet portocaliu, cu bordura albastra, se mai gaseste/fabrica pe vreundeva?

  5. lascaris spune:

    Impricinatule, ca sa fiu sincer nu am auzit pana acum de aceasta marca. Insa dupa o scurta cautare am gasit ceva indicii. In primul rand acest tutun nu prea se poate gasi pe piata romaneasca (cu alte cuvinte nu exista un importator). Dar uite, pe un forum ( http://forum.pipa-bucuresti.ro/viewtopic.php?f=81&t=852) am gasit pe cineva care l-a comandat de pe un site( http://www.cigarwebshop.com/ ).
    Deci de fabricat se mai fabirica.

  6. impricinatul spune:

    incerc sa fac rost.
    asta era tutunu lu moa!

  7. lascaris spune:

    Impricinatule, dar ce fel de tutun este? Ce il face deosebit? M-ai facut curios.

  8. impricinatul spune:

    o aroma foarte potenta, dar fara sa te usture. nu e la fel de dulce precum capitanul negru, nu e la fel de aspra precum clan, nu e la fel de stinsa precum amforele, nu e la fel de „scoasa ex-machina” ca la erinmore, nu e la fel de sters ca la olandezii zburatori si nu la fel de grea ca la dunhill.
    e midway intre ceva aromat (nu ma pot sustrage dorintei de a pufai ceva aromat) si ceva stabil, suficient de echilibrat, oarecum sobru in rotunjimea aromei.

  9. lascaris spune:

    Suna foarte interesant. Daca o sa am ocazia o sa comand si eu un pachet. Sa imi spui daca il gasesti pe undeva prin romania.

  10. Alex spune:

    Foarte frumos review-ul, scurt si la obiect numai bun ca sa te convinga sa incerci sau nu acest produs.

  11. lascaris spune:

    Bine ai venit Alex! Multumesc pentru aprecieri. Inteleg deci ca si tu faci parte din categoria piparilor.

  12. forex romania spune:

    cel mai important lucru pe care l-am invatat despre forex

Lasă un răspuns

