În Răspăr s-a hotărât să ia o pauză


Dupa ce am citit cele întâmplate pe blogul lui În Răspăr, generalizând, pot formula (cu tristeţe) urmatoarele concluzii:

Rromania este o colcaiala hazna pestilenţială de sus până jos. Greaţa mi-e cu atât mai mare cu cât mizeriile sunt produse de personagii cu pretenţii (telectuale) şi cu prinţipii.

Mai sunt foarte puţini oameni cu ceva coloană vertebrală şi bun simţ, dar şi aceia nu se simt prea bine (o specie pe cale de dispariţie, dar care nu a fost trecută pe lista animalelor protejate).

Paler a spus în ultimul interviu (cred) că proştii (termen cuprinzand în denotaţia sa şi calităţile morale, nu doar pe cele intelectuale) au o mare calitate – îi detectează pe deştepţi (de care se tem ca dracul de tămâie) şi îi elimină. Iar proştii au preluat puterea pe aceste meleaguri.

Trebuie să luptăm în marea de proşti, iar victoria ne va fi (din păcate) doar supravieţuirea.

6 comentarii la “În Răspăr s-a hotărât să ia o pauză

  1. George Brummell spune:

    Ieri am aflat si eu ca In raspar a hotarat sa-si inceteze activitatea pe blog si ca sa fiu onest motivele mi s-au parut prea alambicate si nu am inteles prea exact ce a determinat-o sa ia aceasta decizie. Oricum, cu siguranta ca a avut ratiunile ei si ca ceva a ranit-o. Sper totusi sa revina curand si ca pauza sa fie una extrem de scurta.

  2. lascaris spune:

    Este o poveste lunga si incurcata. A hotarat sa ia doar o pauza.

  3. WE spune:

    si tu te-ai hotarat sa iei o pauza?:(

  4. lascaris spune:

    A venit oarecum de la sine. Am fost prins cu ceva munci stiintifico-sisifice.

  5. radubotta spune:

    cam simplist, daca Paler are cuvantul la capitolul ce fac prostii, ma gandesc cum de s-or fi lasat desteptii excusi. de destepti? nope

  6. lascaris spune:

    Radu, bine ai venit pe blogul meu (cred ca este prima ta interventie). Da, lucrurile sunt ceva mai complicate .

Lasă un comentariu